Knoevenoordstraat 40, Brummen | € 575.000,- k.k.

Gelegen in het prachtige buitengebied van Brummen, grenzend aan weilanden en bossen (o.a. van de Vereniging Natuurmonumenten), CHARMANTE HALF VRIJSTAANDE WOONBOERDERIJ met SLAAP- en BADKAMER OP DE BEGANE GROND, diverse bijgebouwen en eigen toegangsweg op een bijzonder ruim perceel van 6.249 m².

De woning is gelegen in het gezellige buurtschap Broek met verderop in de straat restaurant De Vroolijke Frans en de voetbalvelden van de plaatselijke voetbalvereniging. Midden tussen de landgoederen Het Leusveld en Groot Engelenburg met haar 9-holes golfbaan én op korte afstand (ca. 10 fietsminuten) van het dorp Brummen met al haar voorzieningen waaronder een ruim winkelaanbod, diverse scholen, binnenzwembad en het NS station. Brummen ligt zeer centraal tussen de steden Arnhem, Apeldoorn, Deventer en Zutphen en de snelwegen A1, A12 en A50 zijn vlot te bereiken.

De oorspronkelijke boerderij dateert van begin 19e eeuw en is in 1995 formeel gesplitst in 2 woningen. De woning is netjes onderhouden (zo is in 2019 het (deels) rieten dak vernieuwd, het buitenschilderwerk elk jaar nagelopen en is de CV ketel in 2018 vervangen), doch enigszins gedateerd (o.a. qua verduurzaming en sanitaire voorzieningen).

Kortom, een unieke KANS om BUITEN te wonen!

Indeling

Entree/hal met meterkast en deur naar betegelde hal met links opstelplaats CV ketel en aansluiting wasmachine, wc met douche en achterdeur. Middels de hal rechts toegang tot de zitkamer met Velux dakvenster en werkblad met wateraansluiting. Deze ruimte is uiteraard ook geschikt om gebruikt te worden als werk- en/of logeerkamer. Woonkeuken vv L-vormige keukenopstelling met diverse inbouwapparatuur en schouwkap. Tweede hal met inbouwkast, trapopgang en toegang naar de woonkamer met deur naar terras en tuin en verlaagd gedeelte met openslaande deuren, houtkachelaansluiting en toegang naar de opkamer, nu in gebruik als werkkamer. Slaapkamer met openslaande deuren en toegang naar eigen badkamer vv wc, ligbad en wastafel.

Verdieping

Overloop, 2 slaapkamers vv wastafel, vaste kast en Velux dakraam. De slaapkamer links is tevens vv een dakkapel.

Houten kapschuur met dubbele carport, bergingen, tuin en weilanden

De eigen deels (on)verharde toegangsweg leidt naar de ruime oprit met houten kapschuur vv dubbele carport, bergingen, hooizolder en overdekte glazen tuinkamer met prachtig zicht op de landerijen. Aan de voorzijde ligt een fraaie border met een grote variëteit aan planten en struiken en er is een heerlijk terras op het Zuiden met optimale privacy. De weilanden worden omringd door bomenrijen en bieden volop doorkijkjes naar het omliggende coulisselandschap. Op het erf bevinden zich verder nog 3 houten kapschuren en een afgesloten fietsenberging.

De eigen toegangsweg is uitsluitend te betreden met de makelaar! Maak dus snel een afspraak om deze oase van rust en ruimte te komen bekijken.

Inhoud: ca. 622 m³
Woonoppervlakte: ca. 168 m²